Srpen 2013

Hubutí - problém : Nejím a nehubnu

31. srpna 2013 v 21:46 | mandy* |  tips
Určitě jste už něco málo slyšeli např. o takové anorexii nebo jiné poruše příjmu potravy. Rozhodla jsem se, že Vám dneska řeknu o jednom z problémů, se kterým se můžete v boji za hezčí postavou potkat. Nejezení = NEhubnutí.
LET ME GIVE YOU FITSPO ! | via Tumblr
Pokud se chystáte držet dietu tím způsobem, že nebudete téměř nic jíst, zklamu Vás, nepomůže Vám to. A kolikrát si s sebou po této hladovce odnesete i několik kil navíc. Proč tomu tak ale je?
Tumblr | via Tumblr
Je to vlastně úplně jednoduché. Dám Vám tedy příklad - jíte každý den normálně a pak se rozhodnete, že ze dne na den začnete držet hladovku. Ono už to samo o sobě nezní nijak dobře. Když hladovíte, Vaše tělo si automaticky začne ukládat tuky, aby bylo připraveno na další takový šok v podobě toho, že mu nedáte vůbec žádné živiny. Tělo máme jen jedno a je potřeba si ho vážit! Pamatujte, že hladovění není klíčem k úspěchu. NIKDY proto nenechávejte své tělo hladovět, opakuji NIKDY. Pokud nevíte, pod jakou hranicí přijmutých kalorií se držet při hubnutí, lehce Vám v tomto poradí web kaloricketabulky.cz, kam se přihlásíte, vyplníte všechny potřebné údaje jako váha, výška apod., a maximální počet kalorií, které můžete za den přijmout Vám už tento program sám vypočítá.
Jezte tedy pravidelně 5x denně zhruba po 2,5 - 3 hodinách po menších porcích. Vaše tělo by takový režim mělo pojmout bez problému a Vy tak nebudete hladoví, což znamená, že hubnutí Vám půjde téměř samo. Pokud ale chcete zhubnout, nezapomínejte se také hýbat! Pohyb je pro naše tělo důležitý, stejně jako příjem potravin!

Jídelníček, 21. 8.

21. srpna 2013 v 14:46 | mandy* |  diary
Ahoj :) x
Rozhodla jsem se, že Vám každý den budu přinášet takové info o tom, co jsem jedla, abyste třeba měli i inspiraci, i když nevím, zda se ten můj jídelníček dá brát jako inspirativní. :D Každopádně, nejsem s tím, co jsem dneska snědla spokojená.. No, bohužel..

Snídaně (8:30) - Jogurt s cereáliemi (200 kcal), nektarinka (36 kcal), kaiserka s pohankou (140 kcal)
Svačina (cca 10:30) - Zelený čaj bez cukru (0 kcal)
Oběd (11:30) - Těstoviny s tuňákem (411 kcal :/), cherry rajčata (asi 7 kcal)
Svačina (cca 14:15) - Pšenično-žitný chléb (129 kcal), Cottage cheese pažitka (14 kcal), cherry rajčata (9 kcal), Activia nápoj ananas a mandarinka (111 kcal)
Večeře - ???